Valentijnsdag

14 februari 2017 - Serrekunda, Gambia

Vandaag is  het 14 Februari en dus Valentijnsdag. Bij het openen van mijn koffer op onze eerste dag hier vond ik een valentijnskaart van Kelsey.20170213_224127 Patricia wilde hem al gelijk openen maar ik heb hem bewaard tot vanochtend, en bij het ontbijt  heeft ze hem mogen open maken.

Het is een leuke kaart met een lief stukje tekst erin voor Karin en Cor en Patricia en mij.

20170214_083403

Vandaag zou een relax dag worden aan de rand van het zwembad maar dat liep toch even anders. Omdat het hotel vanavond voor Valentijnsdag rond het zwembad wil dineren werd het zwembad al rond 12 uur gesloten en moest iedereen verkassen. Wij zijn dus maar op het strand gaan liggen alleen verbrand je daar nog sneller dan aan het zwembad,  uitkijken dus.

Maar of je nu bij het zwembad ligt of op het strand, de bediening is gewoon uitstekend en de mensen zijn allemaal heel vriendelijk.

photostudio_1487094548224Ik dacht dat ze thuis gebleven waren maar vandaag waren ze er dan toch, Tinie en Lau. Met de lunch willen Karin en Cor samen een tafeltje verzetten maar door een kleine onhandigheid van Karin krijgt Cor een tafelpoot recht op zijn voet en er vloeide wat bloed. Wat ze toen tegen elkaar zeiden ga ik niet hier herhalen want dan wordt alles weggepiept  maar het was weer helemaal Tinie en Lau.

Het diner is helemaal in het Valentijnsdag thema, het zwembad versierd met ballonnen20170214_183531 en gezellige verlichting.het eten was goed maar door het weinige licht was het moeilijk te zien wat je opschepte  en aan tafel was nog minder licht dus je wist niet watt je in je mond stopte.

Door het slechte internet kon ik deze blog pas een dag later plaatsen.

1. Simone:
    15 februari 2017
    Ze hebben er wel wat leuks van gemaakt! Ohwjee ma en pa ruzie, dat is niet best hihi....
  2. Karin stolk:
    15 februari 2017
    Je verhalen.worden steeds leuker.
  3. Cor:
    15 februari 2017
    Valt wel mee Siem we hebben de valentijns nacht samen in een bedje gelegen. Maar vanmorgen maar ff uit haar buurt gebleven. ...geen Internet beschikbaar!