De dag van de terugreis.

21 februari 2017 - Schiphol, Nederland

Helaas aan alles komt een eind, dus ook aan deze vakantie. We hebben veel gezien in IMG-20170220-WA0000korte tijd en komen zeker nog eens terug om meer te zien. Nu nog even snel relaxen aan het zwembad voordat we opgehaald worden.

We werden op tijd opgehaald van het hotel maar daar is dan ook direct al het positieve van de busreis mee gezegd. Er moeten nog een aantal hotels worden aangedaan maar niet overal stonden de mensen al klaar, er was zelfs een ouder stel dat volgens mij nog aan het zwembad lag want daar duurde het een echt een eeuwigheid voor ze naar de bus kwamen. De volgende keer toch maar weer een privé taxi .

De luchthaven is klein maar de drukte is groot, je staat uren in de rij en als je dan eindelijk ben ingecheckt en de douane ben gepasseerd kom je in een ruimte met 4 gates en 2 winkeltjes. In de 2 winkeltjes kun je sigaretten,  drank en enkele oude merken luchtjes kopen en de 4 gates zijn gewoon 4 glazen deuren naast elkaar en als je door een deur gaat sta je buiten op hetzelfde platform. Totaal onzinnig dus om net te doen alsof je 4 gates hebt.

In het vliegtuig zat Cor zoals gewoonlijk aan het raam want dat wil hij nu eenmaal, maar het was ook de nooduitgang, als je daar zit krijg je instructies van het cabine personeel over hoe te handelen in geval van nood. De knappe stewardess die het Cor kwam uitleggen stond tegen voor aap want Cor luisterde niet, hij stond zoals alle apparaten in de vliegtuig modus, het contact met de buitenwereld had hij afgesloten. Pas nadat Karin en Patricia weer leven in hem kregen luisterde hij naar de stewardes.

De vliegreis is verder goed verlopen, gelukkig niet neergestort want dat had Cor echt20170220_191716 niet gemerkt zo verdiept was hij met zijn dingetjes bezig. Om 1 uur ’s nachts waren we thuis. Moe maar wel met een leuke vakantie in de pocket.

1. Irma:
    21 februari 2017
    welkom thuis. xxxxx
  2. Simone:
    21 februari 2017
    Welkom thuis en fijn dat het een geslaagde vakantie was waarin jullie hebben gerelaxt, gezwommen en een hoop hebben gezien!