we gaan echt weg

5 februari 2017

Na alle commotie rond de presidientiële verkiezingen in Gambia met als gevolg het negatieve reisadvies kunnen we nu dan toch op vakantie naar het mooie zonnige Gambia.

Samen met Karin en Cor Stolk gaan Patricia en ik genieten van al het moois dat dit land te bieden heeft. Gambia is niet groot, namelijk net zo groot als de provincies Gelderland en Utrecht bij elkaar, maar heeft heel veel mooie natuur te bieden en wij gaan dit van dichtbij bekijken.

gambia koffers

1. Simone:
    5 februari 2017
    Super fijn dat jullie toch lekker op vakantie kunnen!!! Geniet ervan! Zie de foto's wel voorbij komen en lees jullie verhalen wel!
    Groetjes Simone
  2. Kelsey:
    5 februari 2017
    Veel plezier. Ik ben benieuwd naar de verhalen.
  3. Marjo:
    Gelukkig is het weer rustig geworden daar. Heel veel plezier allemaal xxx.
  4. Irma:
    6 februari 2017
    Heel veel plezier, heerlijk genieten en we kijken uit naar jullie reisverhalen en foto's.
  5. Irma:
    Hele fijne tijd, lekker genieten en we kijken uit naar jullie reisverhalen en foto's. Xx
  6. Hans van de Poll:
    8 februari 2017
    Gambia of all places, wow spannend hoor!
    Heel veel plezier en we zijn benieuwd naar jullie belevenissen!